Jag ar framme!

Tja bloggen!
Nu ar jag i USA och har det as bra! (hoppas ni kommer forsta vad jag skriver)
Igar sa kom jag hit typ klockan 7, tog det lugnt, sorterade klader osv. Sen runt klockan elva sa ringde Aleks mig och ville traffas, men alla hade redan lagt sig sa jag smog ut & traffade han utanfor huset. Han har antligen fatt korkort sa nu kan han skjutsa runt mig sa mycket jag vill! yay. 

Idag sa vackte Bo-Kyle och killarna mig.. suck.. Jag som ville sova klart, haha. Men sen sa gjorde jag mig iordning och sa akte vi till four island lake. Dar jag solade jag lite och akte paddelbat. Efter det sa akte jag ner till poolen och motte Markie och hennes kompisar. Sa vi korde volleyboll och solade. Sen kom hennes killkompisar och chillade med oss. 

Sen sa akte vi hem igen och nu har vi nyss atit middag.
Flygplans outfit, haha..

Saknar alla i sverige!
Specielt Amanda & Linda <3


Postat av amanda ♥

SAKNAR DIG MED ÄLSKLING!!! <3



tänk om jag vore där :/ :)<3

Datum: 2009-06-25 | Tid: 13:29:55
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Linda

SAKNAR DIG OCKSÅ!!! :D <333

Datum: 2009-06-26 | Tid: 10:08:07
Blogg: http://lindahodin.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!