BE HAPPY IT'S FRIDAY!

Hej allihoppa!
Idag är det fredag och dom flesta är nog ute och festar förutom jag! För jag ska vakna tidigt imorgon och göra mig iordning (dvs packa, sminka mig osv) inför landet. Jag ska till M's landställe och det kommer nog bli as skönt att komma iväg från stockholm ett tag. Kommer säkert ta en massa kort också. Men vet dock vad jag ska ha på mig.. jeans, mjukis, leggings?.. tjocktröja är iallafall ett måste, det blir ju kallt på kvällen och så. Men det löser sig nog, kommer säkert komma på allt imorgon, kommer ändå bara vara borta en dag.

Har ni sett chicy's nya och alldeles egna kollektion? jag vet iallafall att jag inte skulle banga på dom här tills sommaren.

(mami vill du köpa dom tills min födelsedag på onsdag? hihi)

Postat av M

Nejmen nu får du ta och ge dig! Det är banne mig inte kallt ute! Kolla på vad jag har haft på mig dom 2 senaste dagarna ? :P

Datum: 2009-03-21 | Tid: 01:42:13
Postat av M

älskar dig <3

Datum: 2009-03-21 | Tid: 09:46:18
Postat av Felicia

Ursöt klänning!

Datum: 2009-03-21 | Tid: 18:42:13
Blogg: http://flisia.devote.se
Postat av Hanna

den var jätte fin steffi :) <3

Datum: 2009-03-27 | Tid: 14:40:30
Blogg: http://paid.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!