i will always stay with you

Hello!
Idag så har jag varit i skolan som vanligt och sedan simmat med amanda och linda! Det var jättemysigt och vi simmade ganska mycket och bastade också. Tänk vad skönt att ha en bastu hemma? Äh får väll fortsätta drömma vidare.

Snart så fyller jag år och så som jag är så kollar jag runt efter födelsedagspresenter på nätet. Love it,
Och jag hittade en grej som är as bra! Det är en spray som heter Stay Spray och är en unik svensk produkt. En lätt skyddande lotion baserad på Aloe Vera i sprayform. Använd sprayen för att fixera make-up, skydda huden från statiskt damm när man arbetar framför datorn eller för att ge en uppfräschning under dagen. Hur bra låter inte det?!

-Fixerar make-upen utan att det känns klibbigt. Det innebär att du kan sminka dig på morgonen utan att behöva förbättra sminket på hela dagen!

-Fräschar upp
-Täpper inte igen porerna
-Passar alla hudtyper, kvinnor, män , unga, gamla...
-Kan appliceras även om man inte använder make-up. Exempelvis över dagcremen
-Kan användas över hela kroppen
-Innehåller inga irriterande ämnen och är allergi vänlig
-Skyddar huden från yttre påfrestningar så som damm, vind, o.s.v
-Passar i kombination med alla olika sorters hudvårdsprodukter och smink
-Lätt att tvätta bort med vanliga hudrengöringsprodukter
-Inte testad på djur

Man kan köpa den här

Puss

Postat av Mathilda

Jag har bastu hemma ;)

Datum: 2009-03-09 | Tid: 22:18:55
Blogg: http://mthilda.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!