update

Hej, förlåt för dålig uppdatering men tänkte skriva lite om vad jag gjord under mina "bloggfria" dagar.

Onsdag: Idag så hade vi projektuppstart i skolan och det var ett ganska roligt projekt enligt mig, bara att det är lite svårt. På eftermiddagen så var det film och jag somnade några gånger, vi kollade på Elisabeth "the golden age". När vi slutade så gick jag och linda hem till amanda och chillade, sen gick vi ner till centrum och kollade på kläder. Efter det var det onsdagsfika vid blåa hörnet som vanligt och just den här gången var det ingen talare utan vi planerade  bara våra framtida onsdagsmöten. Så gjorde jag bort mig! När Fredrik skulle gå upp och tala så råkade jag sätta på musiken på mobilen jättehögt så alla började skratta men en del diggade låten. Låter inte så hemskt men man måste vara där för att fatta.
Efter den fikan åkte jag in till östermalms torg för att möta upp Soha, vi fikade på ett jättegulligt cafée och pratade om framtiden med muf solna osv. När jag kom hem så var jag så trött så jag somnade.

Torsdag: Igår var det ännu en tråkig skoldag men på eftermiddagen så åkte jag och Linda in till bibblan i odenplan och hyrde lite böcker till projektet. Efter det så mötte vi upp Amanda och så gick vi och solade i sumpan. Det var nice, blev lite brunare. Efter det kom M hem till mig och vi satt bara och kollade på tv osv.

Just nu sitter jag i skolan och har rast men skriver mer senare!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!