nationella kampanjdagen

Hello, den här dagen har varit grymt rolig! Dagen började med skola, först film och sedan MUF kampanj! Fredrik och Emelie var dom som dök upp på våran skola. Det gick verkligen as bra, vi värvade 11 personer och pratade med massor om muf. Så nu vet iallafall alla i våran skola att vi finns och så vidare. (fick dock inte min tjocktröja *buhu* men kommer säkert få den på fredag).
Sedan så gick Emelie hem medans jag, linda och fredrik gick till vi och köpte lunch (macka & festis) och åkte in till CK och minglade och lämnade in lite lappar. Sedan värvade jag David och åkte jag och linda till ett dagis för att hämta upp två små (jättesöta) barn som hon skulle passa ikväll. Efter det så åkte jag in till skanstull och mötte upp Soha, Peter och Henrik. Vi gick runt och försökte kampanja men det var verkligen inga ungdomar där så vi var mest där och hängde. Sen åkte jag hem!

Påväg till skolan

Bara jag som stör mig på snön just nu? vill ha sommar!

Barnen på dagis, jättesöta!

Söta

Postat av Victoria

svar: Jag har gjort hela grunden till desginen, men jag skulle behöva en helbild om du förstår vad jag menar, man behöver inte sefötterna eller så, men så att den inte e avkapad eller nåt...

Aja, sen e msn nere :O men de börjar nog fungera snart, pappa ska fixa de till mig idag! :) men du kommer antagligen få den senare idag! :D



Puss

Datum: 2009-03-12 | Tid: 10:41:17
Blogg: http://victoriasfashion.blogg.se/
Postat av ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.

Superfin blogg! :)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en bra dag! :)

Datum: 2009-03-12 | Tid: 12:04:17
Blogg: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av karin

Jag hatar snön , vill ha vår NU !

Datum: 2009-03-13 | Tid: 20:48:47
Blogg: http://karinborjesson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!