wakey wakey!

God morgon, inatt har jag nästan inte fått någon sömn alls. Det började med att jag fastnade vid datorn och inte hann göra det jag skulle göra alls (som läsa veckorevyn och ge mig själv en välförtjänad ansiktsmask) så jag tänkte att jag skulle kunna göra det på morgonen istället. Lägger mig och sover i några timmar, vaknar runt varannan timme - och helt plötsligt ringer Linda mig (typ sex på morgonen)

•-          Hej!

•-          Heej, vad vill du? *gäsp*

•-          Nej men alltså jag och amanda är i din port..

•-          Va?

•-          Ja, vi sitter i din port så om du vill träffas så kan du bara öppna dörren.

•-          Driver du med mig?

•-          Nej

•-          Vaa?

•-          Mm, hihihi kom ut bara.

•-          Okeej, haha.

Så öppnar jag dörren, står i morgonrock helt nyvaken med håret överallt så ser jag att Amanda och Linda sitter där. Sex på morgonen. Osminkade. Hypade. Men det var trevligt! Och nu är klockan sju och jag kommer troligen inte kunna somna om igen. Har någon ett bra tips på en hemmagjord energi-dricka? För jag tror att jag kommer behöva det idag - eller så kör jag på det gamla hederliga cola, we'll see.

Puss


läs amandas och lindas blogg här




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!