Bilder från igår!

Gud vad roligt det var igår, älskar såna här "events" med muf. Vi träffade Fredrik Reinfeldt, Carl Bildt, Blondinbella, och en komiker från "ballar av stål". Det här inlägget får bli som en bild-dagbok, haha!


Vi kom till Hotell Norrtull klockan halv nio, vi gick upp till sovsalen som ni ser på bilden (såg nästan ut som ett garage) så tog vi ut våra sovsäckar osv.


Här är våra saker, amanda och helena på bilden.

Dom delade ut brickor, tröjor, papper osv till alla som checkade in.

Så gick vi till pris extra och köpte frukost, jag köpte coca cola cherry och en äppelmunk!
Who cares?

Senare så gick vi 500 mufare till norrmalmstorg för att lyssna på Fredrik Reinfeldt och några andra, där bjöds det på sockervadd, popcorn och korv med bröd!
Citat från Björn; "Jag stod där och det var helt öde, tills jag hörde hurrarop & låtar, hörde att det kom en massa människor, trodde att det var några våldsamma vänsterpartister så jag tog mina barns händer i mina och tänkte gå iväg, tills jag såg MUF. Då kände jag mig lycklig."


Under ett av talen.


Efter att vi vandrat hem till hotellet igen så fick vi lunch - currymackor. Haha Amanada tappade en kycklig i armen som var helt kletad i currysås. Hihi

Några mufare - bild lånad från blondinbella.se

Helena och amanda under talen.

Komikern

Efter det så var det middag och fest, vilket var så jävla kul! och när det började närma sig halv två så gick brandalarmet så jag amanda och helena gick upp och väkte dom som sov, haha. Det var så kul, dom trodde typ att det brann. Sen så fick vi stå där ute och vänta tills vi fick gå in igen och sen så orkade inte vi dansa mer så vi gick upp och somnade på det hårda golvet.. haha


Och en bild från idag på amanda, mig får ni inte se för jag ser så sliten ut! haha

Puss!


Postat av stockholmsjenna

ser kul ut. :)

Datum: 2009-05-10 | Tid: 20:12:47
Blogg: http://stockholmsjenna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!