En tanke

Jag har fått flera situationer där det är något som retar upp mig så väldigt mycket. Där jag har lust att ge igen, slå tillbaka, visa att ingen får behandla mig på det sättet. Vad fan är det som stoppar mig då? Problemet med mig är att ändå sen jag varit liten så har jag blivit lärd att man aldrig ska gå ner på deras nivå, man ska aldrig ge igen på samma sätt, det finns ju karma? eller?
Men då skapas ett till problem, för att man aldrig ger igen eller gör någonting tillbaka, så samlas hatet och saknaden efter hämnden inuti sig själv, vilket är jävligt irriterande. Så vad är bäst? Att ge igen och sjunka ner till deras nivå  - eller hålla det inom sig och försöka gå vidare men leva med ilskan?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!