Om min valborg

Gud, ja vad hände på valborg då?
Kvällen började med att vi fick skjuts hem från mig av mamma maud. Fick dock ligga över Amanda, Sandberg och Joy i bilen så att polisen inte skulle ta oss när vi åkte för många, det blev en väldigt bumpy-ride haha. Efter det drog vi till Max (restaurangen) en kortis, senare hem till amanda och sen ungdomscaféet. Det var skit tråkigt där, haha. Så vi drog ner till brasan en stund och kollade på brasan i tre sekunder. Haha, där var det en drogad kille som var jätterolig att kolla på haha. Sen så tog vi moppen hem till Raffe, mötte david och hans company påvägen. Väl hemma hos raffe så fick vi sas godis och passade på att blogga lite också. Sen så kom mamma maud hem och skjutsade oss till kyrkan. Där var ALLA. Vilket var väldigt pinsamt, eftersom alla kollade när vi kom. Kanske inte så konstigt eftersom mitt ex var där så han skämdes väll ganska mycket. Haha, tror jag iallafall. Han var inte så pratglad iallafall. Menmen, alla visste nog vem jag var vid det laget pågrund av några rykten. Sen så fick vi för oss att vi skulle ta sönder ett visst halsband, just for fun.

Och det var min kväll väldigt kortfattat, menmen. Det blev iallafall inte mycket drickande vilket var as bra eftersom vi skulle upp klockan halv åtta, haha.

hoppas alla hade det bra på valborg!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!