Hemkunskap

Förlåt för den jättedåliga uppdateringen my bad. Men lovar att bli bättre nu när jag har en grymt snygg design som Kia gjorde åt mig!
Iallafall så har jag varit på Vittra i södermalm den här veckan och haft hemkunskap. Såg verkligen fram emot den här veckan men nu så tycker jag bara att det är jobbigt.. vem orkar ha hemkunskap 24/7? och att sitta och behöva lyssna på en föreläsning om potatisar i två timmar. Menmen, bara två dagar kvar! hoppas jag överlever..

De tre snygga kockarna..

Postat av amanda

haha, jag kan kolla upp det :D



hah kram

Datum: 2009-05-12 | Tid: 20:17:17
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Anonym

Kralli orre!!! ^^

Datum: 2009-05-16 | Tid: 11:35:03



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!