I miss america..!

Seriöst, det går inte en dag utan att jag tänker på dagen när jag kommer tillbaka hem. Jag kan bara se det framför mig. Pappa kör mig till four island lake, med amanda och hennes vovve i baksätet, lyssnar på pappas galna country låtar och solen bara lyser. Ååh jag vill att det ska vara sommarlov nu,nu,nu!
Och så har söta aleks skrivit till mig, äntligen.. han är fan aldrig inne på myspace, men nu fick jag en jävligt glad överraskning!

Yay! Han kommer till sverige, hur grymt är inte det?
Och i somras så gav min pappa bort våran gamla bil till honom. Den var verkligen ofräsch, vit, hade nästan inga fönster där bak osv osv.. Men nu har han pimpat upp den som fan!

Hur cool är inte den? We call it the party car.
Han har målat den helt själv, nya hjul, nytt fönster, en matta inuti, med soffa och hela kittet!


Postat av amanda ♥

WOHOO de blir en rolig resa hem igen :D<3

love

Datum: 2009-11-10 | Tid: 22:13:13
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Amanda

fin blogg!

Datum: 2009-11-17 | Tid: 15:41:32
Blogg: http://amandaingo.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!