MÅSTE KÖPA NEW MOON BILJETTER!

Men amanda svarar inte i telefon! Varför måste hon alltid sova?!


 On the other hand.. Så sitter jag hemma insmord i någon smörja som ska ta bort mina konstiga småprickar jag har på kroppen (jättemysigt, jag vet..) Och så sitter jag och försöker ladda ner "A driver license Manual".. Man måste ju börja öva någongång.

+ Jag vet att jag har uppdaterat as dåligt men jag har inte haft min digitalkamera här på ett par dar och jag hatar att uppdatera utan bilder, haha. Men nu har jag fått den så nu borde allt vara som vanligt :)


Postat av K E L L I

Allt bra? :)

kram

Datum: 2009-11-05 | Tid: 18:41:54
Blogg: http://kellsi.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!