Am i really that f**?


Direkt när jag såg den här bilden så började jag kritisera den, mina feta lår, håret, feta armar, hur allmänt bred jag ser ut. Blev till en viss del förvånad eftersom jag inte alls känner mig så som jag såg mig själv på bilden. Men på något sett så kände jag att jag kan inte låta detta hända mig, började få ångest över sättet jag äter. Jag menar, jag äter inte alls överdrivet mycket, men jag kunde definitivt dra ner på det. Plus att jag har slutat springa och sånt. Men det har blivit att jag inte orkar bara för att det är så jäkla kallt nu.. Men sedan när jag tänkt på allt det där så tänkte jag även att jag måste sluta kritisera mig själv. Jag gör det allt för ofta och det är inte nyttigt att bara sitta och trycka ner sig själv. Jag har alltid haft kompisar som säger att jag är smal osv, men för mig så har det varit en uppenbarhet att dom ljuger. Men iallafall, så ska jag försöka äta så nyttigt som möjligt, kanske äta lite mindre men verkligen inte köra en dessie diet iallafall (älskar mat för mycket för att kunna göra det), och träna mycket mer.


Postat av elisabeth

me ofta du tkr du är fet :O

Datum: 2009-10-22 | Tid: 19:57:40
Postat av M'

Fin design! Vem har gjort den?<3

Kram

Datum: 2009-10-23 | Tid: 23:29:40
Blogg: http://rosalappglans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!