13 september 09

Har nästan inte uppdaterat på hela dagen, men som jag alltid säger så ska jag försöka förbättra mig ;)
Men vad tycker ni om min design? Jag vet ärligt talat inte om vad jag tycker, den är snygg och så men man skulle kunna bättra på den lite. Och den kanske är för svart och deprimerande?
I dont know, men jag ska ha den här for now, så får vi se om det blir några ändringar senare. Puss!

en bild på mig och pappa, som snart kommer till sverige!!

Postat av amanda ♥

Steffi, min msn fuckar och måste starta om datorn om jag ska kunna logga in igen.. tror itne jag pallar det!



Designen är nice, bara att du har klistrat in "Katergori, Länk, arkiv" texterna lite fel.. take a look! Sen borde du kolla lite här man kommenterar o ta bort o fixa llite :)



Kramis din kanin ;)<3



haha

Datum: 2009-09-13 | Tid: 01:13:06
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!