The good and the bad


  • Pablo Fransisco! Han är en as rolig komiker från USA och han kommer till sverige om några veckor & såklart så kommer jag och Elize vara på plats i China teatern! Längtar
  • Lookbook.nu & Min outfit.se! Glöm dom stora fjortisbloggarna, här hittar man riktigt bra bloggar som har sin egna stil.
  • Hösten är på väg: vilket betyder stora mysiga halsdukar, schyssta vinterjackor och lårstövlar. I liko very mucho ;)

  • Dryga & falska människor: Speciellt dom som alltid måste vara bäst på allt. Så dom gör allt för att trycka ner andra som inte är lika bra som dom för att kunna känna sig bättre. Dom som gör allt för att se perfekt ut, lägger kommentarer som: Jag har börjat dricka kaffe varje morgon för då ser jag mer professionell ut – du har en helt störd syn på livet om det är din största prioritering.
  • Att blondinbella åkte till new york: okej, bra för henne. Men det är någonting jag bara inte gillar. Tycker Kenza skulle ha åkt istället. Isabella skriver ingenting om hur mycket hon uppskattar att Kenza faktiskt fixade det åt henne. Om hon hade valt mig att åka skulle jag vara så jävla tacksam och visa mer uppskattning. Men just nu ser Isabella bara ut som en bortskämd, prydig liten brud som inte kan prata engelska. Nu så kommer säkert någon att komma o säga att jag har fel om saken, men det är min åsikt så om du har något att säga, så ja.. Skriv det i din blogg isånafall :)

Postat av emma ♡

tack så mycket :D

Datum: 2009-09-14 | Tid: 13:24:00
Blogg: http://emmasgarderober.se
Postat av amanda ♥

Håller med om allt...

"Jag har börjat dricka kaffe varje morgon för då ser jag mer professionell ut" hahahaha vem fan säger så ... pinsamt!! :O



Visst och BB's engelska suger ju.. kollade på videos o kenza uppdaterade bättre än BB :o ,´ego hon är :O



LÖVE

Datum: 2009-09-14 | Tid: 15:27:09
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!