Att jag

Att jag vill - åka till mallorca!
Att min senaste kyss - var kanske för någon dag sen?
Att jag lyssnar mest på - nya låten från you me at six
Att jag pratar - när jag igentligen inte borde
Att jag inte gillar - äckliga killar och mjukisbyxor
Att min första riktiga kyss - var för några år sen haha
Att kärlek är - Underbart och sämst
Att jag gillar att - vara med vänner
Att jag alltid kommer att - vara bäst haha jk 
Att jag är hemligt förälskad i - Cody haha ^^
Att sist jag grät var - inatt tror jag.
Att min mobiltelefon är - skitjobbig att smsa med 
Att innan jag går och lägger mig tänker- på seriösa saker typ haha 
Att idag har jag - bara legat i sängen
Att jag just nu tänker på - att jag måste städa.. 
Att imorgon kväll ska jag - sova!
Att i morgon kommer jag - packa!
Att jag hoppas - på en jävligt skön resa med mami :)
Att jag verkligen vill - sminka mig och gå ut och träffa people.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!