@Södertälje

Tja! Har inte skrivit på ett tag känner jag. Men igår var jag iallafall i Södertälje på fest med amanda och hennes klasskompisar. Hade inte träffat de innan så det var skitkul! Hon har nog de skönaste människorna i hennes klass. Men det började med att vi tog pengeln till Södertälje och där träffade vi alla. Det tog runt en timma att komma fram?! Men det var värt det. Vi kom hem till en as schysst kille som heter Rasmus. Mycket hände, men det slutade iallafall med att alla sov där. Vaknade upp runt åtta och kände att det stank skit haha så alla ville dra ut och det gjorde vi. Så nu har jag varit hemma ett tag, tog en välbehövd lång dusch och har nu sovit i typ 4-5 timmar. Vi åt även en fet frukost på McDonalds. Mums

Söta amanda

Life of the party fan! haha jag, imad och ellie


Oscar & Rödingen

Becky och Christian.


Postat av amanda

HAHAH awseome, fotografen själv på alla bilder ;) haha!

Datum: 2010-04-04 | Tid: 22:02:33
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!