Hissar!


♥ Smarta blondiner med klass & stil! - Och måste bara tillägga att min lilla rubrik låter så töntig men det är sant! Jag vill hissa de tjejer som inte håller på att smutskasta andra människor. Typ som Marie Plosjö (skiter i om jag stavar hennes namn fel, för jag vill inte kunna det anyway).. och typ som kissie & dessie. Alltså förlåt men ibland så undrar man bara vad de brudarna håller på med. Och nej, jag nämnde inte kissie för att hon har opererat brösten! utan det tycker jag var ett bra val om det kändes rätt för henne. MEN iallafall, hehe. Jag tappar alltid röda tråden i mina texter har jag märkt.

Men det jag ville komma fram till är att jag hissar de blondiner som står för de som dom tycker, säger vad de känner från hjärtat. Och som faktiskt vågar visa att man inte behöver prata som en 7årig tjej, vimmla på ögonen och trycka upp brösten till hakan för att man är blondin. Som till exempel så har jag läst Natascha Peyre's blogg ett tag nu och det som jag verkligen älskar är att hon inte sjunker ned till deras nivå. Hon behöver inte smutskasta en annan bara för att hon har blivit utsatt för det. Sedan har jag även börjat läsa BabyBelles blogg och jag måste säga att jag är fast. Hon skriver så smarta saker i sin blogg som jag verkligen älskar. Så ja, som jag säkert sagt 1000 gånger i det här inlägget. Jag diggar blondiner som är sig själva!

Som här, på första videon är hon babybelle     usch..

Och här är hon sig själv! :)


Så mycket bättre!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!