Tatueringar

Och gud vad jag vill ha en! Har kollat runt jättelänge nu och jag tror jag vet vad jag vill ha. Men kommer tyvärr inte säga vad det är förns jag har tatuerat in det. Vilket säkert kommer ta ett långt tag, med tanke på att jag vill vänta. Vill inte göra som min kompis Paul som gjorde det för snabbt utan att tänka. Och nu så ångrar han sig jättemycket. Tatuering är något man har på sig hela livet & därför är det viktigt att ha något som betyder mycket för än. Själv så representerar min framtida tatuering min mamma, lycka, och att ta sig till toppen. Här under, är ett par tatueringar som är mina favoriter. Det är Nicole Richie's tatueringar som är grymt snygga!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!