Webcam bilder genom tiderna

Gosh vad många webcam bilder jag har! Ioförsig så har jag haft den här datorn ganska länge. Så tänkte ta och visa er lite om hur jag har förändrats genom tiderna ;)

HAHA kolla odettes ansiktsuttryck. Insane. Det här är en av mina första bilder och här var jag fortfarande ganska fjortis. På mina fjortistider var jag INTE en sån där skrikig & horig, tack godegud haha. Nej utan jag hade bara as mycket smink och typ vitt/gult hår och jättesmala ögonbryn.

Här hade jag nyss färgat håret brunt. Jag ville ha förändring, men det slutade med att jag grät för att det var typ svart när det var blött. Kom ut ur duschen och hade mascara ner till kinderna och tyckte att jag såg ut som ett emo. Men dagen efter när jag fixade mig tyckte jag att det var okej.

Här skaffade jag hårförlägning och började såklart känna mig snyggare. Men kände att jag var tvungen att använda brun utan sol 24/7 för annars såg jag tydligen ut som ett emo.. dum som jag var haha.
Här bodde jag fortfarande i frösunda (förra våren typ) slingade mitt hår för jag tyckte att det var tråkigt att vara brunett. Kände mig som exakt alla andra och ville gå tillbaka till att vara blondin. Ville visa att blondinbella hade fel när hon blev brunett. Haha

Och ett steg ljusare till, ville även visa min heta passion till min älskare oreos.. ohyea

Och nu - hel blondin och jag älskar det. Varför färgade jag ens håret i början? hade exakt en sån här hårfärg. Bara att nu får jag en jävla utväxt och slitet hår. Om du aldrig har färgat håret och läser det här så tipsar jag er att aldrig, aldrig färga det. Go natural until you fuckin know what youre doing to yourself. För jag förstörde mig själv under mina fjortistider haha




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!