Lite shopping innan dansträningen

Mötte upp Amanda Hedman i solna centrum och köpte en tröja, sjukt billig eftersom den var på rea. Den kostade bara 50:- på åhlens. Sweet sweet. Efter det köpte jag en "apple pie" på orange juice bar som var så jävla god! Den smakade verkligen äppel paj! Tänkte sitta och plugga på bibblan men det gick inte så bra så jag gick hem istället. Men nu ska jag göra mig iordning för dansen! Puss


OJB är nog det bästa stället jag vet!
Finns i Solna C & Liljeholmen

Turkos hängig topp med ficka från Åhlens :) Söt till sommaren!

Postat av Helia

Haha, sa ju att apple pie är så god! ;)

Sötis de finns ingen OJB i Sollentunna bara i Solna C och i Liljeholmen ;) <3

Datum: 2010-01-26 | Tid: 21:32:12



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!