MINA 4 LOOKS FRÅN H&M

Jag märkte nyss att H&M hade en stylingsida där man kan styla modeller med H&M's kläder. Grymt kul, här är mina 4 favoriter!




- Tycker om den här outfiten galet mycket, typiskt vår/kvälls/fest outfit. Man ser inte det på bilden men shortsen är paljetterade. Och gråa kavajen har igentligen ett svart rosettskärp runt midjan. Fast på bilden hade dom tydligen tagit bort det haha.

- Hmm, det är såna här kläder som får mig att längta ännu mer till sommar. Älskar halsbandet till klänningen och skorna är bara för coola. Hela outfiten kostar bara runt 900:- så det är ju inte dyrt heller haha!

-Tycker att den här outfiten nästan skriker ut min stil haha! Jag älskar mönstrade leggings och stora mysiga koftor. Det här är en typisk casual/skoloutfit.

- Tycker den här är för söt! Haha klänningen gillade jag inte från början för jag tyckte att det liknade ett nattlinne men nu tycker jag att den är grym.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!