-

Jag har en sån där stund igen. Där man känner sig ensam. Alltså inte ensam "no one likes me buhu". Men ni förstår. Varför känns det så svårt att hitta någon här i Stockholm? Någon som man faktiskt gillar, någon man kan ha roligt med. Någon som har respekt för tjejer och tar en seriöst och inte är ute efter sex och som faktiskt verkligen bryr sig om en. Är det jag som gör fel? Jag menar jag har ju valt att vara med ganska konstiga killar. Som när man faller för killar som man vet att man inte är rätt för? Bara för att man hoppas på att de ska visa sig att de är annorlunda.


Postat av MATILDA

nejdå , ingen fara . :D

då vet jag att det inte är en locktång i alla fall ;)

Datum: 2010-06-04 | Tid: 19:41:36
Blogg: http://lbm.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!