A-team & fika

Hemma från bion och vi såg A-team. Kanske inte min kopp te precis men den var helt okej. Satt bara och smsade hela tiden haha. Om en liten stund ska jag åka in till stan med Isabella och Imad. Vi ska nog fika som vanligt haha :) Kanske kommer med lite bilder från dagen sen. Puss

Ps. Jag börjar bli lite kär i min hesa röst. Låter sådär sexigt krigarinna aktigt haha. Vill bli mer hes!


Postat av ines ' h [inesh.blogg.se]

hejsan!:) anmäl dej gärna till veckans blogg på min blogg, vinnaren vinner en länkning i en månad ;d



lycka till!



förlåt om jag störde isf kan du radera kommentaren:)

Datum: 2010-06-18 | Tid: 15:28:13
Blogg: http://inesh.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!