Älskar mitt liv just nu

Känner mig riktig lycklig just nu, jag har så mycket att se fram emot!

- Ska åka till London nästa fredag!
På shoppingresa såklart med min gamla styvpappa Nigel. Vi ska shoppa, gå på musikaler, kolla på fotbollsmatcher och mycket mer!
- Inget plugg kvar/Skolavslutning!
Eller jo lite plugg, men det är verkligen världens enklaste och snart är det sommarlov!
- USA Tehachapi!
Snart åker jag till mitt andra hem igen, jag verkligen älskar att vara där. En plats där jag får träffa mina kompisar igen och såklart min bror, pappa och styvmamma. Rider på morgornarna, spelar tennis, volleyboll, badar, solar. It's my paradise
- All time low till Sverige!
Som jag skrev i inlägget under så kommer ju alltimelow hit. Har fantiserat om det hur länge som helst och nu så äntligen!
- Börja jobba!
Jag ska skaffa jobb! Min tjejkompis jobbar på det stället och hon älskar det. Bra betalt och roliga människor.
- Börja på gymnasiet
Och jag skulle nog inte vara lika taggad för det om jag inte skulle börja på stylistlinjen. Jag kommer ju ha kul varje dag!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!