Godmorgon Lördag!

Hola amigos! Nyss kommit hem från parken som är utanför mitt hus. Jag var ute och solade med mamma tills de elaka svenska molnen kom fram och förstörde. Menmen vi klarar oss ändå! Har inga speciella planer idag men ska försöka att få in plugg och städning där. Igår kväll hade jag det skitkul. Jag var med Helena och Amanda. Först åt jag och amanda ute, sen gick vi in på chatroulette för första gången, haha! Efter det gick vi till utsiktsberget som ligger 5 minuter ifrån mitt hem. Och sedan drog vi alla hem igen. Tyvär så har vi inga bilder men ni klarar er. Tjarå!


En sliten steffi showar sin gamla burberry bikini. Haha bjuder på bilden..





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!