Jag ska på Vans Warped tour!

Hej! Nu har jag antligen lyckats beslagta datorn från min lillebrorsa haha. Inte så mycket har hänt förutom att imorgon ska jag på Warped tour!! Det är en jättestor tour som pågår i hela usa som alla är jättetaggade for. Det kommer komma hur många band som helst. Inte så många jag vet om men de jag faktiskt lyssnar på som kommer är 3oh!3, Nevershoutnever, Sum41, The All American Rejects, We the kings och You me at six. Kommer bli hur grymt som helst! Kommer säkert komma över 1000 människor. Förra året fick min vän Alex fick ett blåttöga av en kille. Så det här året är det jag, Alex, Tyler, Gunner och någon annan som jag aldrig träffat. Vi ska antingen sova i bilen eller tälta på Ventura beach.
KALLAHAN Logo Full Black.jpg
Fast vi kommer ju vara utomhus haha.

Oh, glömde jag säga att de delar ut gratis monsterdrickor?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!