My 1 warped tour

Hello lovers! Nu är jag hemma från Ventura. Som jag berättade så var jag på warped tour. Och det var nog det sjukaste jag någonsin varit med om! Hade skitkul. Såg på band som Bring me the horizon, We the kings (gästades av Demi Lovato), 3oh!3, Nevershoutnever, The all american rejects, four year strong och en massa mer.
Ska försöka förklara lite hur allt hände och gick till.
Vaknade sjukt tidigt och åkte dit (2 timmar) med Alex, Tyler och Nick. Gunner skulle också med men han var fortfarande i Hawaii. Så vi kom dit runt tolv tiden, parkerade, ställde oss på kö. Sen var vi inne. Och jag trodde att det skulle vara en fet scen men pågrund av att det är så många band som spelade så var det runt fem. Ska försöka ta allt allt snabbt, de hade en massa stånd där man kunde köpa bands saker. Jag köpte en We the kings tröja och Four year strong collegehoodie! De hade en massa dansande dvärgar på scenen. Det var hur många människor som helst. Alla crowdsurfade och var helt vilda. Men de band som hade den galnaste publiken är nog screamo bandet Bring me the horizon från London. HELT SJUKT.

Spola fram till 4:20. Det är då som vi körde Wall of death. Och jag hade ingen aning om vad det var! Så jag gjorde bara vad Alex gjorde. Wall of death är när man separerar publiken och sen låter dom springa in så hårt som de kan i varandra. Folk slogs. Hårt. Folk svimmade. Började blöda. HELT SJUKT.

Har inte hittat mig men jag var MITT i det där. Fick så jävla ont. Har typ sjukt många blåmärken..
Nu är jag trött så ska nog sova. Kan berätta lite mer sen och kanske ladda upp någon video eller bild. Puss





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!