Skolavslutning

Sista dagen på Vittra i Frösunda. Eller ska jag säga Wisénska? Helt sjukt. Tiden har gått så snabbt. Man tänker på alla lärare man har haft och alla barn det har fött (det är alltså sjukt många lärare som verkar bli gravida hela tiden i den skolan). Jag har gått i den skolan ändå sen fyran och nu tar bara allting slut. Man kommer aldrig ha en vanlig skoldag där igen. Aldrig. Sjukt. Men ska iallafall tillägga att jag otroligt nog inte grät på skolavslutningen. Vet inte varför men jag var nog mest glad. Att få avsluta något på ett bra sätt. Sen blir det gymnasiet för mig och alla andra nior. Även fast jag har sjukt många kompisar som redan går i gymnasiet eller redan gått ut så har jag ju aldrig varit där själv. Sweet. Längtar. Längtar tills gymnasiet och vad hösten har att erbjuda. Men nu. Nu ska jag bara njuta av sommaren.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!