Längesen, så jag kör med en lista!


♥ Skolavslutningen - Var väldigt lyckad, även fast jag kommer sakna alla. Så är jag sjukt glad över att ha överlevt 9 år i skolan. Tänk er 9 ÅR! Jag har fortfarande inte fattat det och kommer nog inte göra det förrns första dagen i gymnasiet. Första gången jag faktiskt har tänkt; kolla hur jag har växt upp!

♥ Åker till USA på Måndag - Det här är nog inte första gången jag hissat detta. Men tänk att efter all den väntan äntligen snart få åka iväg. Har saknat pappa, melissa och bo-kyle så mycket. Och inte minst mina kompisar heller. Vill bara få åka iväg nu och påbörja det sjukt roliga som är där borta.

♥ London resan - Som jag fick av min x styvpappa Nigel i försenad födelsedagspresent. Grymt snällt och jag hade skitkul därborta. Träffade min styvfarfar, shoppade förfullt, var i Liberty, kollade på fotboll och njöt av grym mat och fick små lektioner i brittisk dialekt. Ett stort tack!


♥ Att människor inte alltid är så nära vänner längre - När man tänker efter så har jag ganska många vänner, eller ja. Man skulle nog föredra att ha lite nära vänner istället för många onära vänner. Just nu vet jag inte vad jag har men något därimellan. Okej, man kan säga att jag ogillar känslan av att förlora vänner, att man glider ifrån varandra. Det är det jag menar. Men som Diane von Furstenberg sa; Man ska älska sig själv och kunna vara självständig, för den person du kommer vara med resten av livet är dig själv.

♥ Sveriges väder - Visst det är ganska varmt och så men seriöst det är mitt i juni och idag runt femtiden frös jag ihjäl. Det är nu man ska svettas ihjäl och det ska vara typ 20- 16 grader på natten men nu är det 9. Vill få bort molnen också! Ajuste, detta har kanske inte något med vädret att göra men hörde att det var en jordbävning i Sverige idag. Hur skumt är inte det?

♥ Att man inte får studiebidrag på sommaren - Blä! Jag vill ha pengar. Vad säger vi svenska folket? Ska vi alla ta tillbaka pengarna som går till det onödigt stora bröllopet på lördag så att vi får pengar på sommaren? BRA! That's a deal.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!