Smile girl, keep smiling


Vem har sagt att livet ska vara lätt? Vem har sagt att man alltid ska vara lycklig? Hur kan man vet att man är lycklig om man aldrig varit olycklig?

Alla vi faller någon gång, det spelar ingen roll när, det är inte huvudsaken. Huvudsaken är att vi tar oss upp igen. Man kan inte fly från sina problem, det gäller att kunna ta tag i saker och ting. Jag kan säga att jag gått igenom ett helvete. Men här står jag, med världens största leende och jag står kvar. Jag kommer alltid stå kvar. Jag kommer alltid att ställa mig upp. Trots motgångar och folk som ständigt kommer att sätta krokben för mig, kommer jag att stå upp. För varje gång jag reser mig upp så blir jag ett snäpp starkare. Du vill om du kan. Viljestyrka. Maskrosbarn. Jag tar mig igenom allt. Bara jag vill. Och det kan du med lillavän. Det kan du.Ifall.du.vill. /Stefanie

Postat av amanda

Va fint skrivet gumman <3

Datum: 2010-03-08 | Tid: 23:21:57
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!