6maj10

Tjena söta läsare.
Idag har jag inte gjort så mycket. På förmiddagen så åkte jag och klassen till ett konstmuseum inne i stan vilket var väldigt intressant. Såg en massa grymma verk med mycket tankar bakom. Efter det så åt jag lunch med helia och killarna från klassen på mcdonalds och drog senare vidare till kulturskolan i Solna för att skissa våra "hjältinnor" teckningar och det var skitsegt. Höll på att dö av att sitta där i typ två tre timmar och bara rita. Men jag måste erkänna att vi var ganska sexiga i våra kläder som vi fick fota oss med innan vi började rita. Efter det drog jag till suc och mötte upp amanda och några från hennes klass, vi kollade på avatar och sen tog vi en lång promme i Solna. Sen kom jag hem och har inte gjort så mycket förutom att bara chillat.
MEN IMORGON ÄR DET PARTYFREDAG! yay





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!