:(

Såg nyss ett klipp på youtube. Och jag säger bara såhär - det var nog det sorgligaste jag sett.
Det var så hemskt. En katt har dött och så ser kattens bästa vän det så kommer hon och försöker återuppliva honom men det går inte så hon sätter sig ner bredvid och sen försöker hon dra honom i nacken som kattmammor brukar göra på deras ungar... Skithemskt. Kalla mig töntig om ni vill men seriöst. Så hemskt :( Länkar bara, så att ni som har katter och inte vill kolla inte behöver det.
http://www.youtube.com/watch?v=br8JOnaVivY&feature=player_embedded#!

Postat av S

Sv: Hej! Jag kan kolla på avsnitten på MTV utan några problem. Har ingen proxy eller så.

Datum: 2010-05-12 | Tid: 15:16:33
Blogg: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av Anonym

Hejsan... Gillar dina ögonfransar, så undrar bara vilken mascara du använder? ;)

Datum: 2010-05-12 | Tid: 17:06:42



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!