Framtid



Svar: Hej! Gud det här är något som jag verkligen grubblat över det senaste månaderna. Eftersom jag fortfarande går i nian. Först så tänkte jag köra som alla andra och ta samhällsekonomi. För att vara på den säkra sidan. Tills jag insåg att det som igentligen är viktigt för mig är att göra något som jag älskar, något som jag kommer vilja utvecklas i och vilja hålla på med riktigt länge osv. Så då blev det nästan uppenbart för mig att jag skulle välja stylistlinjen. Just för att under en stor del av mitt liv så har jag varit intresserad av smink, kläder, designers, hår, osv. Har inte en exakt planering över min framtid såklart, men en sak jag jättegärna vill hålla på med efter gymnasiet är att plugga vidare på FTI (Fashion Institute of Technology) som ligger i New York. Men eftersom jag kommer ifrån Kalifornien och att jag alltid varit kär i just den delen av USA så ska jag försöka hitta något som passar mig där. Så det pendlar mellan New York och Kalifornien. Just nu vet jag inte vad jag ska bli exakt. Men det jag vet är att jag vill hålla på med något inom skönhet och mode. Men just vilken del jag vill jobba med vet jag inte nu.

Haha hoppas du fick ett bra svar! Kram





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!