höhö

Det är troligen bara jag som fattar det här men var bara tvungen att skriva av mig lite..

Varsegod. Du fick din man (av mig) För andra gången. :) Det flesta människor säger saker de igentligen inte menar. Men vi tjejer hör alltid på det vi vill höra. Så bara att vänta tills nästa bästa tjej kommer och tar honom som jag gjorde? Även fast jag inte ville ta honom ifrån dig pågrund av dina känslor. Så im just saying, att det finns själviska brudar därute som kanske inte kommer bry sig om hur sårad du kommer bli.
Då är frågan; kommer han stanna hos dig genom allt (och dra lite vita lögner as usual) eller kommer han skita i dig, knulla med någon annan och fortfarande prata med dig lite då och då för att ha en tjej om det skiter sig med den nya?

Postat av Helia

Damn, girl ;)

Datum: 2010-05-02 | Tid: 23:52:44
Blogg: http://justmybigworld.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!