Jag för ett år sen


Gick jag i åttan! Helt sjukt. Amanda gick fortfarande i min skola och vi hängde skitmycket i solna och mest med Joy och Ralf. Vi fick till och med dom att börja blogga: http://joyochralf.blogg.se/ haha! Jag gick alltid runt i jonas reggae tröja och drack energidrickor som aldrig förr. Åkte runt på Sandbergs moppe med en skrikandes amanda bakom mig och haha en av mina största minnen är nog Raffes dans som han dansade när han (och company) träffade min Mamma Monika för första gången. Minnen som jag aldrig glömmer <3













Postat av amanda

"En skrikandes Amanda bakom mig" . Hahahah jag kan inte hjälpa att det var väldigt läskigt...!



DOM TIDERNA IN MY HEART! :D<33

Datum: 2010-05-05 | Tid: 23:21:51
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Sanna - streets of NYC

Hej Stephanie, och tack så mycket!

Vi båda pluggar på FIT (Fashion institute of technology) där jag läser advertising and marketing communications, och Karin läser fashion merchandising management. Två helt olika majors där Karins är mer business inriktat till modeindustrin, medan min är mer bred och kan vara lika inriktad till modeindustrin som till "vanliga" reklambranschen.

Vi läser tusen kurser, kolla in hemsidan för att se alla majors och deras kurser!

Boende fick vi genom skolan, och bor i dorms på samma gata som skolan. Dock flyttar vi in i egen lägenhet nu till hösterminen! Allt ordnar sig bara om man vill, hör gärna av dig om du har fler frågor!



S

Datum: 2010-05-06 | Tid: 05:10:12
Blogg: http://streetsofnyc.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!