Om jag fick välja..

Så skulle jag söka till ett gymnasium med halvdagar, lektioner på engelska, med inriktning styling och modehistoria och praktik på olika modetidningar, designers eller grymma affärer.

DÅ skulle jag inte känna att jag kanske kommer slösa 3 år av att sitta med näsan i en mattebok.
Men just nu har jag väldigt svårt att hitta en bra skola med styling i stockholm. Bläh

Och att börja plugga på FIT i New York efter gymnasiet skulle inte skada heller. That's my dream, ohyes.


Postat av amanda

OM jag fick välja skulle jag gå i en skola där man hjärnmaipulerade barnen med sladdar upp till hjärnan så man slapp prov och lektioner :) hahahhahahahhahahhahah<3

Datum: 2010-05-06 | Tid: 22:11:32
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!