Omoget på hög nivå.

Seriöst, jag hatar sånt här! Orkar inte copypasta så ska bara berätta om vad det är jag stör mig på. Var inne på facebook idag och går in på en killes profil, där han uppdaterat sin status. Där är det två killar som trycker ner honom. De mobbar honom för att han är tjock, de säger hur ful han är och hur det ska "möta upp honom". Han har varit mobbad ett tag nu och seriöst jag hatar sånt här! Hur kan man säga så till en människa som mår dåligt?! Bara för att han inte ser ut som oss så behöver man inte behandla hon/han annorlunda. Jag har själv blivit retad när jag var liten, blev kallad för saker osv (fast var lyckligt lottad och hade kompisar ändå) så mobbning är något jag verkligen hatar. Speciellt när den personen är ensam.

Hah, jag var inte den enda som störde mig på dom.


Postat av (y)

BRA DU RÄDDADE DAGEN!!!!

Datum: 2010-05-18 | Tid: 20:59:24
Postat av adina

Åhh blir också så irriterad på såna människor!! Att utseendet ska spela så stor roll för vissa och att vissa ska behandlas annorlunda :@

Datum: 2010-05-18 | Tid: 22:52:08
Blogg: http://livelovelaaugh.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!