Onefinaluppdatering!

NEJ! min statistik har gått ner. Känns trist så bara för att ha NÅGON uppdatering alls så ska jag bara babbla lite till.
Idag så vaknade jag och mamma tidigt för att åka till Palma! Som är typ storstaden i Mallorca. Men ingen buss gick tydligen idag och alla affärer är stängda bara för att det är 1a maj så det blev inte av. Så jag och mamma gick och köpte biljetter till en båtresa vi ska åka på imorgon. Den båten kommer ta oss till en stor grotta som man kan gå i. Ska tydligen vara jättefint där och ha små sjöar i grottan (?) Jag tänker på filmen instängd när jag hör det. Ni vet filmen där dom tappar bort sig i grottan så är det en massa djur som typ äter dom och dom kan aldrig komma ut igen? Jo den filmen. Men kommer nog inte bli läskigt... Men vi får se! Idag har det typ bara varit molnigt så finns inte så mycket att göra. Har ju gjort allt redan! Menmen vi får se. 

På tisdag när jag kommer hem kommer det komma upp tusentals bilder och filmer.  Mamma har ju haft rollen som paparazzi här borta haha!

Puss hadetbra!

Postat av amanda

WIHOOOO! Jag kommer vara i grottan och äta upp dig (y) <3

Datum: 2010-05-02 | Tid: 16:49:26
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!