Tidigt mors-dag inlägg ♥

Sätt dig fri och väckla ut dina vingar mamma
För du är ängla lik hos mig finns det ingen annan
när ingen ville lyssna va du den ända där som hörde mig
så jag dör för dig och ser din kämpa glöd
för jag vet vad du går igenom varje natt
du är mitt ända stöd och finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt
mer än tacksam för allt de du nånsin gjort
jag ser upp till dig, vilken kraft du har. ensam kvinna som krigar genom natt och dag,
aldrig fått nått gratis, varje andetag är för ditt barn som du lever för och jag har det bra
tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag, om du trillar går du upp igen omedelbart
när du har kaos runt omkring dig så ser du klart. Älskar dig mamma





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!