Tisdag

Hemma efter en fartfylld dag i skolan och inne i stan. På förmiddan så åkte jag och några killar från klassen in till stan där vi skulle börja filma till våran engelska film som vi nyss fått i uppdrag. Jean-Robert skulle spela min gaykompis så jag hade tagit med mig lite kläder till honom haha. Men vi hann inte filma in så mycket men resten kommer snart vara klar! På eftermiddan har jag suttit hemma och försökt plugga. Men det har inte gått så bra. Hatar när man inte kommer igång med något man måste göra. Ikväll så blire Desperate Housewifes sen sleepytime.. Cya


Haha en grymt snygg bild på min vän Harun ;)
Ajuste idag när vi gick förbi busshållsplatsen så satt Anna Book där och Harun går fram till henne och ba "NEMEN OJ ANNA BOOK ÄR HÄR" hahaha gud vad pinsamt.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!