Never ASSUME, it makes an ASS out of U and ME.

Jag har omedvetet sårat människor jag brytt mig om. Vad är det som har tagit mig till denna nivå? Varför har jag gjort saker som människor jag inte vill bli gör? Jag har känt mig så jävla självsäker på sistonde. Att jag vet vem jag är och att jag kan läsa av vissa människor som en bok. Men det var en sak jag missade. Att det finns saker som inte alltid syns hos människor. Att människor förändras av tiden och av upplevelser. Jag har dömt dom genom deras handlingar och ord och det inser jag nu är fel. För att jag dömt dom - så blir jag dömd för mina ord och handlingar gentemot dom. Jag tyckte att det var rätt. Att de förtjänade det. Pågrund av de som det sagt & gjort."Alla människor kan väl ta lite kritik" Men insåg inte att det var fel av mig att sätta mig in i situationer som igentligen inte hade något med mig att göra. Jag ska sluta döma. Jag ska försöka att inte låta historien försöka sabba för framtiden.

Som Lars Årsbrink sa; Man ska inte döma människor ifrån deras handlingar, för det finns alltid anledningar bakom de som inte vi alltid kan förstå.


Postat av PAUSE

snygg

Datum: 2010-05-28 | Tid: 21:27:35
Blogg: http://www.nattstad.se/pause



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!