Dagens enkla


Idag slängde jag bara på mig något eftersom jag skulle till stan och luncha med några vänner från skolan. Hamnade på McDonalds som vanligt haha! Men det gillas. Direkt efter lunchen åkte jag och Isabella till Waynes Coffeé och tog igen förlorad tid. Känns som att jag inte träffat henne på hur länge som helst! Har saknat flickan fan! Imorgon blir det skola för mig, orkar verkligen inte vara hemma längre. Nu ska jag äta middag. Chiao

Ps. Bjuder på en grym låt från Daniel Adams-Ray. Som gammalt Snook fan är detta underbart!


Postat av Bella

sv: haha ja, och säg vad du tycker 8D

Datum: 2010-10-06 | Tid: 20:22:08
Blogg: http://dumbfounded.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!