Fredag

Heej, sitter i skolan och har stylinglektion nu. Idag har vi kläder, men min modell är inte här så är ganska hjälplös utan mått. Förhoppningsvis märker ni att jag börjat uppdatera mer? Great! Har saknat att blogga mycket. Ser ni hur mycket det har snöat? Kanske dags för mig att dra på mig min goose jacka i år igen då. Har tröttnat på den lite men den värmer mig som satan så den är ju skitbra igentligen. Men iallafall! Lite om min helg dåra:
Fredag: Skola, Barnvakt från fyra till elva, Sova över hos Isabella.
Lördag: Vakna tidigt och äta stor frukost. Träna i typ två timmar. Utbildning med muf, sedan middag och "fest".
Söndag: Ska styla min första fotografering! Så glad! Kommer nog få vara där hela dagen tror jag.

Jag i klassrummet just nu

Postat av Em

Orkante läsa texten men fin bild :D

Datum: 2010-10-22 | Tid: 14:25:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!