Blogawards!

Hade riktigt kul igår! Det började med afternoon tea party där vi mötte på fashionbyjulia.blogg.se som vi blev kompisar med riktigt snabbt! vi gick runt och tävlade, åt pupcakes, minglade, tog bilder, stylade och kollade på bikboks modevisning. Börjar med bilder från förmiddan:

Jag och Isabella.

Dollyblond och jag

Jag och FyndigtbyFrida. Hon var nog den gulligaste bloggaren jag pratat med! Jättesnäll.

Jag & Andreas, oherregud vad hemsk jag blev på bilden! Haha

Kollar in modevisningen

Ville igentligen bara ha bild med Daniel.. menmen, man kan ju alltid skära om bilden lite!

Isabella, Julia och jag!

SÅ. Nu till eftermiddagsbilderna & en snabb recension. Fick en söt komplimand av hårfrisören som äger YOU sthlm. Såg min stora bloggfavorit Storviktor.se (han är hur skön som helst), ville slå BabySenorita för att hon och sin vän skrek som två  fjortisar under hela bloggprisutdelningen. De brudar verkar inte ha någon respekt alls mot de som vann priserna. Riktiga Kanyewest bitches. MEN iallafall. Hade riktigt trevligt även fast det var ett ganska litet utrymme som Dessie skrev i sin blogg. God mat iallafall!


Jag och Isabella utanför Café Opera


Ni kan få bättre bild på min outfit senare..
Och så kanske jag berättar vad som hände på "efterfesten" jag och Julia åkte vidare på.. Men kan iallafall säga att jag inte har varit med om något så GALET på länge. Helt sjukt. Värsta "The Hangover" moment.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!