La joie de vivre

Sorry för dålig uppdatering. Men har varit upptagen i två dagar nu med research för väldigt viktiga saker. Bland annat tatuering och utbildning. När jag menar utbildning så har jag faktiskt kollat på en annan skola (på hemsidan) som verkar vara helt perfekt. Det är inte det att jag inte är nöjd med min nya skola nu. För jag gillar verkligen min klass och så. Det är bara småsaker och att det kanske inte är just det jag söker. Saken är att jag vill göra allt jag kan för att få min dröm att bli verklighet. Och jag tror att den andra skolan kan ge mig mer möjligheter som modestylist än min nuvarande skola. Men ska på besök på torsdag vilket är otroligt spännande! Så då får vi nog se hur jag gör.
Juste jag kommer få en tidig julklapp av mamma vilket är ett riktigt dyrt frisörbesök vilket kommer uppskattas stort! Bara att den tidigaste tiden man kunde få var 11 oktober (!!!) Så jag får vänta ett tag till men det kommer säkert vara värt det.


Postat av .

Hoppas verkligen du hittar det gymnasiet du söker :) Vill själv också plugga något vid det området.

Datum: 2010-09-08 | Tid: 11:27:36
Blogg: http://.



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!