Ett år sen.

Gud, sitter här och kollar på gamla videoklipp från förra året. När jag tänker på ett år så känns det inte som att det var så länge sen men när jag kollade på detta videoinlägg från förra sommaren (hade precis flyttat in i lägenheten och kommit hem från usa) så märker man hur sjukt mycket det är som har förändrats. En lång process med mitt hår.. Som nu är blont och lite längre utan hårförlägning. Men inte bara utseendet som förändrats men även att jag umgicks med helt andra människor, hade andra "förälskelser", tonårsproblem,  osv. Jag vet att man inte riktigt hör vad jag säger. Men vad tycker ni? Ser ni en stor skillnad?

VIDEO FRÅN NIAN:

1 månad gammal video:





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!