Svar på frågestund

Haha vad pinsamt det var bara tre personer som frågade, menmen! The life of a small blogger. Här kommer mina svar! :)

Kan du lägga ut fler outfits och skriva vart de kommer ifrån?
- Såklart! Kan bli så att jag kanske inte hinner vissa dagar, men ska försöka göra så ofta jag kan!
Vart får du din inspiration till dina kläder ifrån?
- Jag får inspiration överallt, konst, människor på gatan, tidningar. Men det "ställe" jag får mest inspiration ifrån tumblr. De flesta vet inte vad de är men det är ett community där folk bloggar om saker som de gillar. Om ni går in på www.kissmyworld.tumblr.com så ser ni allt som jag får inspiration från!
Hur/när började du tycka om mode?
Jag vet inte exakt hur jag började tycka om mode, för mig så är det som en naturlig kärlek! Men blev mer intresserad när jag kanske var 13/14.

hej! ja har ingen blogg men vill ställa frågor ändå ;)
- Det är lugnt haha! :)
1. berätta om din familj
Har faktiskt två familjer! Jag bor ju här i Sverige hos mamma så just nu är det bara mamma och jag, medans min pappa har en fru och son i Kalifornien som jag bor hos på somrarna. Känns som en liten extra familj, haha!
2 berätta om din skola
Jag går i Gustavsbergs gymnasium (G2) i Värmdö, läser Stylist i hantverksprogrammet. Går ju i en klass med bara tjejer så saknar verkligen att umgås med killar, tjejer kan vara lite överdrivna ibland men annars trivs jag jättebra!
3. varför ska du åka till florens, hur länge?
Jag ska åka för att besöka min kusin som läser italienska därborta. Ska bara åka tre dagar under påsklovet!
5. röker du/dricker du ?
Jag röker inte, har provat men det var verkligen inte något jag gillade. Det kan hända att jag dricker, går på en fest då och då men föredrar att vara nykter.


Woho steffi! :)
Okej nu kommer mina frågor :)
Okeej viola! :D

Vad är ditt favoritplagg just nu?
- Min jacka från Zara (finns på kategorin nyinköpt) love it!
Favoritstilikon?
- Birgitte Bardot, just för att hon liknar Andrea Hegard haha och Bianca Jagger.
Framtidsplaner?
- Vill gärna plugga mode i Italien eller Australien, sen är tanken att jag ska åka till LA och bo där!
Gillar du kaffe?
- Nej, usch! haha
- Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa.. haha!
När fyller du år?
- 25e mars
Har du en häst?
- Har fyra hästar i USA.
Skriver jag töntiga frågor?
- Haha nej en del var lite konstiga bara!

Postat av Sanna

Ifall du är sugen på en karriär inom mode så finns det tusentals tips på Outloud.se, mer eller mindre allt du behöver veta för att få ditt drömjobb!

Datum: 2011-04-08 | Tid: 11:04:13
Blogg: http://outloud.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!