x Bad update

Sörry fojks. Men mycket har pågått de senaste dagar. Timmar liggandes i solen (utan resultat, såklart. Heter albino i andranamn). Druckit vin med människor, och en del joggingturer och några timmar då jag tog igen en massa läxor. Good girl! Har även börjat kolla på Glee. bara för att ha något att kolla på. Här är en dagensoutfit bild mamma tog på mig när vi var uppe på berget nära min lägenhet. Ser ut som en modellbild eller något men den får duga!

Ps. En läsare frågade om jag gick i Eddagård i Rissne när jag var liten. Och det är sant! En kär gammal rissnebo är jag.

Postat av asdfjkl;

du ar vacker

Datum: 2011-04-26 | Tid: 00:42:09
Postat av Felicia

Kära gamla Eddagård, haha :)

Datum: 2011-04-26 | Tid: 18:42:24
Blogg: http://feliciasvedberg.myshowroom.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!