Läsarfråga!

Anonym om I <3 John: åh vad ni är gulliga! har du fler videos på er? jag blev så glad när jag såg den, såg den om och om igen haha!

Svar: Åh! Vad glad jag blev :D Tyvärr har jag inte det nu men när jag åker till Tyskland igen på sportlovet så kommer vi säkert videoblogga! Haha :)

Jag och min man just nu! Skype är verkligen en relationship saver för distansförhållanden!

Postat av E

kan du inte berätta hur du och din pojkvän träffades? sen berätta lite om dig själv? jag är ny här på din blogg och väldigt intresserad av vem du är och hur du är som person och sånt.. gärna om ditt distansförhållande då jag också har ett.. upp i 20 månader nu... hehe... :D



hur som helst.. hade varit kul få höra din historia :)

Datum: 2011-02-20 | Tid: 20:17:23



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!